Wednesday, May 02, 2007

ÎN ORAŞ - Jurnal de impresii

23 aprilie, 2007

Azi, împreună cu alţi colegi de clasă am ieşit în oraş, însă nu la un suc ci pentru a viziona spectacolul Harap-Alb. Am ales acest spectacol pentru că în primul rând ştiam foarte bine opera dar şi pentru că mă gândeam "trebuie să fie ceva interesant". Eram toţi în faţa Sălii Studio şi aşteptam să înceapă spectacolul. La ora 18.00 am intrat în sală. Nu ştiam la ce să mă aştept, ce voi vedea. În sală se făcu întuneric şi apoi a urmat spectacolul. Cei care au intrat în pielea personagelor au fost câţiva studenţi de la Facultatea de Arte "G.Enescu". Mi-au plăcut mult costumele actorilor viu colorate şi chiar avangardiste şi faptul că tot ei reprezentau şi decorul:luau forma unui copac, forma labirintului-simbolul pădurii întunecoase prin care va trece "crăişorul". Actorii au jucat foarte bine după părerea mea, au reuşit să combine dansul, dialogul şi mimica, unii dintre ei au interpretat mai multe roluri reuşind foarte bine să intre în pielea acestora. Regizorul a recurs şi la unele schimbări, spectacolul a fost o adaptare modernă a operei iar craiul era de fapt o crăiasă. Un element care a dat mai multă viaţă spectacolului a fost muzica, s-a jucat pe ritmurile melodiilor " I"ve got the power", "Hey sexy lady", "Cause I got high" şi multe altele. Cu toate că spectacolul a fost frumos, a fost şi un element care nu mi-a plăcut: momentul în care Harap-Alb şi cele cinci personaje erau închise în casa de aramă au început să cânte "Deschide uşa creştine".
În general a fost frumos, mie mi-a plăcut mai ales că am râs foarte mult.

No comments: